Projemizde 1 Azerbaycan, 2 İspanya, 2 Polonya, 2 Romanya ve 7 Türkiye'den ortaklar yer almaktadır.
Projemizin amacı, erişilebilir ve yüksek kaliteli dijital öğrenme geliştirerek öğrencilerin dijital araçları kullanma becerilerini artırmayı ve öğrencilere farklı girişimler yoluyla dijital beceriler edinme ve geliştirme fırsatı sunmayı amaçlar.Harmanlanmış öğrenme/ sanal ortam ve fiziksel sınıf oluşturarak; öğrenciler okulda çalışmalarını planlayabilir ve evde kaynaklar oluşturabilir.
Projemizde 6 modül ve bu modüllerin sonunda öğrencileri motive etmek için rozetler yer almaktadır.
Modül 1, Dijital Kimlik, Refah, Emniyet ve Güvenlik
Modül 2, İletişim, İşbirliği ve Katılım
Modül 3, Bilgi, Veri ve İçerik
Modül 4, Eleştirel Düşünme ve Problem Çözme,
Modül 5, İçerik Oluşturma, İnovasyon, Araştırma
Modül 6, Öğretme, Öğrenme ve Kişisel Gelişim
Proje etkinliklerini planlamak için proje ortakları sık sık fikir alışverişinde bulundular. Dijital ortamda yer alan bilgilendirici oyunlarla( scrach, learnıngs app, blockly game,cospaces,abcya.com) öğrenciler hem eğlendi hemde öğrendi.